måndag 25 januari 2010

Hungrig

Jag är så himla hungrig idag!

Halsen och huvudet värker och magen kurrar. "Ge mej maaaaaat!" säger den, hela tiden!

Jag har självklart ätit idag, jag håller inte på med någon svältdiet, men nu är det SÅ nära att jag trillar dit. Tänk att det kan vända så fort!

Tänker dock inte ge mej, jag SKA klara det här!

Har en aning om att jag antagligen kommer att få uppleva det här typ en gång per månad... Skulle bra gärna vilja gräva ner mej nu och komma fram om nån vecka eller så.

Nu är det i och för sej inte en helt vanlig dag. Jag har varit hemma med dottern som är förkyld och lite febrig och dagen har varit ganska lång. Jag har definitivt njutit av att få mysa så mycket med lilltösen nära nära, men suget gör sej väldigt mycket mer påmint en sån här dag. Det är mycket enklare att vara "duktig" på jobbet.

Ordningen (för mej) är återställd från imorgon, nu är det makens tur att vara hemma.

Hoppas bara att ordningen är återställd för dottern också, lider med henne och hennes täppta lilla näsa och varma panna.

Nu ska jag skriva in dagens näringsintag... Go kväll!

Kram!

Inga kommentarer: