lördag 9 januari 2010

Snart har en vecka gått...

Imorgon är det dags för vågen igen!
HOPPAS att vågen visar "rätt" siffor!

Det har varit en himla bra matvecka, inte så kulinariskt spännande, men det får komma med tiden. Hittade ett recept på www.56kilo.se som verkar bra - Lax med kräftsås, visst låter det gott?! Får ta och testa det nästa vecka. Den bloggen fick jag tips om från en arbetskompis och den är en riktigt bra inspirationskälla!

Nu inför helgen finns det en del PP (Power Points) över i min lista, så att jag med gott samvete kan njuta av de tacos vi ska käka ikväll. Det kanske finns plats över till några popcorn också med lite tur!

Vinet hoppar jag över utan större problem, det sparar jag till speciella tillfällen. Vatten är min grej (eller HELST Coca Cola Zero, men det skippar jag också nu...) och med lite smaksättning så funkar det jättebra!

Kram!

Inga kommentarer: