lördag 23 januari 2010

Jag har fuskat!

Som ett led i mitt nya sätt att leva är det bara att krypa till korset. Jag har lovat mej själv att alltid vara ärlig mot mej själv och andra (det har jag iofs varit ganska ok på sedan tidigare också...)

Det är nu bara att erkänna för mej själv (och er alldeles fantastiskt goa vänner som faktiskt läser min lilla blogg) att jag har fuskat.

Vad består fusket i?

Jag kan inte låta bli..... VÅGEN.

Nu gör den fula ovanan i och för sej inte så att jag direkt går upp i vikt igen, men det är faktiskt inte så himla bra. EN dag i veckan ska det vägas och mätas, inte oftare.

Ska gå och plocka undan vågen nu, får se om jag kan motstå frestelsen....

Måste också berätta att jag har tagit ytterligare ett steg i mitt nya hälsosamma liv! Det blev en halvtimme på motionscykeln idag! Klappar mej själv på axeln, känner mej lite duktig!

Ha en bra dag!

KRAM!

Förresten, till en hel annan sak -  Glöm inte att rösta på min stora favorit Marcus Birro i Let's Dance! Ge killen en chans till revansch! Gillar verkligen honom, han verkar ha ett riktigt gott hjärta och så skriver han alldeles fantastiskt! Ett extra plus är att jag inte har sett någon tidigare som ser så genuint lycklig ut när han dansar!

Inga kommentarer: