fredag 15 januari 2010

Frestelser

Jag, som i det närmaste är perfekt egentligen har inga som helst problem med att motstå frestelser.

NOT!

Herregud! Tänk om jag vore i närheten av perfekt i alla fall! Det är mycket som kan bli bättre, mindre och nyttigare med mej. Men i grund och botten tycker jag om mej själv, jag är ganska ok faktiskt.

Tillbaka till det här med frestelser. Imorgon ska mannen och jag (och några fler mysiga bekanskaper) bege oss in till den stora staden med stort S. Vi ska shoppa och fika och äta lunch och bo på hotell och gå på Norra Brunn och äta nnu mer. Lite gott att dricka blir det nog också.

Många frestelser blir det. Har duktigt sparat mina veckopoints, men har inte skrapat ihop så många träningsditon.

Hoppas att det blir bra och att vågen kommer att visa på lite minus på söndag trots kommande utsvävningar.

Herregud - vem kan hålla igen när det erbjuds en härlig hotellfrukost?!

Stor kram!

Inga kommentarer: