måndag 11 oktober 2010

Ahhhhhh!

Jag kan inte skrika så högt som jag skulle vilja. Jag har så ONT i halsen och kropp och huvud känns som som en stor blyklump. Vill inte, hinner inte, kan inte, FÅR inte...

När vi hämtade lillprinsessan på dagis så sa J att min lilla Fialotta inte riktigt hade orkat med idag. De hade varit på väg att ringa idag för att vi skulle hämta hem henne. Stackars liten, hon är så förkyld. Men jag tyckte ändå att hon var pigg imorse och jag tänkte inte ens tanken att hon skulle behöva vara hemma idag.

Vet inte hur jag ska göra imorgon. Hon kanske behöver vara hemma och ta det lugnt så att hon inte blir sämre? Vi får se imorgon bitti hur det blir.

Nu vila mer, har i princip legat i soffan sen jag kom hem från jobbet. Tänker ligga här lite till...

Kram

Inga kommentarer: