lördag 16 oktober 2010

Förhistoriska Parken

Det är inte direkt så att jag känner mej som en dinosaurie, men jag gillar verkligen BBC serien "Förhistoriska Parken". Vi har den på DVD och den blev kvällens filmval. Har haft ett gosigt barn på varje sida om mej i soffan. Mmmm, riktigt mysigt!

Nu sover snart båda två och jag funderar på att än en gång se "Pretty Woman" på femman.

Men det kanske är en gång för mycket? Kan inte riktigt låta bli att gilla den där filmen! Favoritscenen är när de ska gå på opera och Julia har en fantastisk röd klänning och Richard håller fram ett etui med ett halsband. Underbar scen har nog sett den 50 gånger....

Vägdag imorgon... Snälla hjälp mej att hålla tummarna för att vågen faktiskt visar hur BRA jag har ätit denna vecka! En "ny" sak som jag hoppas ger utdelning är att jag dricker mer vatten än tidigare, har varit riktigt dålig på det.

Kram!

Inga kommentarer: