fredag 29 oktober 2010

Till slut kom de..

Som jag längtat efter de orden. Det är klart att jag känner den lillas kärlek varenda dag, men härom kvällen så sa hon det...

När jag säger till min lilla att jag älskar henne så svarar hon alltid - "Nej, jag vill inte sova"!

Vidare så förklarade hon högt och tydligt för några dagar sen att hon INTE tycker om mamma, pappa eller brorsan. Nähä, sa jag, vem tycker du om då? "Jag tycker bara om Philip!"

Men så igår kväll när vi hade läst gonattsagan och det var puss och gonatt och jag som vanligt sa att jag älskar henne så svarade hon "Jag älskar dej också mamma".

Det är mammalycka.

Var det någon som såg Rosa Bandet galan igår? 50 miljoner samlades in till fortsatt forskning om bröstcancer. Fantastiskt! Jag satt här i soffan och grät och log om vartannat.

Min mormor hade bröstcancer. Min mamma har precis avslutat sin stålbehandling. För guds skull, KLÄM PÅ ERA BRÖST!

Ta hand om er!

Kram!

Inga kommentarer: