tisdag 12 oktober 2010

Välkommen till mitt Blå hus!

Jag är hemma med dottern idag. Hon sov till halvåtta och har sen suttit i mitt knä och inte gjort många knop. Nu har vi flyttat oss till soffan och dagens första omgång av stora favoritfilmen "Nalle har ett stort blått hus".

Pratade med dagis imorse och fick då veta att de har tyckt att hon har varit hängig i flera dagar och varit nära att ringa oss flera gånger. Stackars liten. Undrar varför de inte informerat oss tidigare? Hemma har hon inte varit tröttare än vanligt men förkylningen har hon ju förstås.

Jag har haft lite feber inatt men jag känner mej ganska pigg och utvilad idag. En eftermiddag/kväll/natt (hmm, delvis i alla fall...) i soffan gör susen!

Stor premiär för sonen idag, han gick till skolan själv! Stora killen!

Hoppas att ni får en bra dag, kram!

Inga kommentarer: