fredag 22 oktober 2010

Dagarna

Såg David Hellenius igår när han ringde Försäkringskassan som Mads Mikkelsen och malde på om "Dagarna". Skön kille det där! Han gjorde också en grej på Avatar, har nog aldrig sett en så söt Avatar som han!

Vilken vecka det har varit! Som så ofta har tiden rusat förbi och nu är det fredag och jag känner att jag längtar till min säng. Vet inte om det tröttheten eller de två goa barnen som ligger där och sover redan som lockar mest...

Jobbet har rullat på utan några större vägbulor och jag har haft en utbildning som kändes riktigt bra. Mamma och pappa är här och barnvaktar när jag jobbar, det är så skönt att de vill komma hit och hjälpa ibland!

Tre träningspass har det blivit och jag laddar för ytterligare ett imorgon.

Jag känner mej tillfreds och glad i hela kroppen. Ska verkligen göra mitt bästa för att hålla i den känslan, allting blir ju så mycket lättare då!

Kram och trevlig helg!

Inga kommentarer: