tisdag 11 mars 2014

Jag vs Godismonstret 1-0

Första dagen på kurs och inte en endaste kaksmula har slunkit ner i magen. Klappar mej själv på axeln. Bra kämpat.

Middagen blev sådär när jag kom hem.  Fräste mangold i lite olja och vitlök och till det tog jag några köttbullar.  Insåg snabbt att det inte räckte och tog ett par Finncrispskivor med ost också.

Fick fylla på senare ikväll med ett par kokta ägg men nu är jag mätt i alla fall!

Jag körde ett träningspass här hemma i hallen ikväll.

Jag har installerat en sån där "Tabata-app" på telefonen som jag satte på 45 sek jobb, 20 sek vila och 27 varv, vilket ger en knapp halvtimmes träning.

Jag skrev ner 9 olika övningar på ett papper och sen var det bara att ösa på. Skitjobbigt, men det känns fantastiskt bra nu efteråt!

Kram å go kväll!

Inga kommentarer: