torsdag 6 mars 2014

Tillfreds

Jag fick till min träning idag! Spinning stod på schemat igen med samma duktiga instruktör. Nu återstår det ett träningspass till den här veckan och det får bli till helgen.

Inför nästa vecka har jag inte bestämt riktigt hur träningen ska fungera, men jag har ett pass bokat och det är Box på onsdag. Jag går med en av mina arbetskamrater och det är så himla roligt!

Maten har fortsatt fungerat kanonbra. Var ute med jobbet igår och anpassade lunchen så att jag hade points över till middagen. Tog bilen för att inte behöva fundera över om huruvida jag skulle ta ett glas vin eller inte. Det tänker jag spara till lördag då vi ska ha kompisar på middag.

Innan middagen igår var vi på Abba museet! 
Vilket ställe! Det är verkligen att rekommendera, dit ska jag gå igen. 

Nu ska jag försöka ta mej i säng innan det blir alldeles för sent. Behöver sova och ladda om batterierna.
Go kväll!


Inga kommentarer: