söndag 2 mars 2014

På't igen

Har signat på VV online igen.
Starten går imorgon måndag.

Jag ställde mej på vågen nu ikväll.
Åh, vilken vånda!
Nu är det gjort i alla fall och jag kan inte fortsätta så här.
Det går inte.

Jag mår inte bra, mina knän värker och jag känner mej... Svullen och tung.
Ingen trevlig känsla. Under veckan som har gått har jag kämpat mej igenom ett gympapass, en omgång spinning och en plågsam halvtimme på löpband. Det är inte roligt, kläderna sitter illa och jag saknar orken, känslan av att vara i form.

Jag vill verkligen ta mej tillbaka till där jag var, jag vill ha den där känslan tillbaka.
Det får bli min morot, min motivation.
Jag är skiträdd för att misslyckas, att inte orka.

Jag MÅSTE ta tag i detta ständigt återkommande ämne - hur få kontroll på hur jag äter och VAD jag äter.
Det är åter igen VV Online som ska hjälpa mej att hålla koll.

15 kg minus är målet.

Nu jävlar!






Inga kommentarer: