söndag 30 mars 2014

Söndag

Jag tycker att lördagskvällar är jobbiga. Lördagsgodis införskaffas och jag plockar som vanligt alldeles för mycket. Tänker att "nu ska jag inte äta så jäkla mycket" och sitter sen lik förbannat och äter och äter och äter och äter.... Mina points bekymrar jag mej inte för egentligen mer än att det går åt en del sådana, det är "baksmällan" idag som är det jobbiga.

Jag mår lite kymigt och har ont i magen. Det har jag inte någon annan dag under veckan. Det beror helt säkert på att jag åt för mycket igår. Är det verkligen värt det?

Hade planer på att jogga idag. Det kommer inte att funka, kommer väl att spy då... Får promenera istället och det är inte fel det heller men det känns ändå surt att jag liksom har förstört för mej själv.

Måste vända min "lördagstrend" till nåt bättre. Basta.

Inga kommentarer: