fredag 28 mars 2014

Let's Dance!

Åh! Älskar "Let's Dance" på fyran! Skiter egentligen vilka det är som dansar, men jag njuter av den fantastiska dansen och de vackra klänningarna. Tänk att få göra en sån grej.... Vilken dröm!

Nu är det dessvärre så att jag är väldigt ensam om att gilla detta i min annars så sympatiska familj. Jag sitter alltså här ensam i soffan, alldeles övergiven... Well, värre kunde ju det vara i och för sej.

Det har varit en händelserik vecka men jag känner att det är på väg att lite för mycket stress för min smak. Mina axlar är strax i höjd med öronen och axlar och skulderblad värker. Inte bra. Tror att jag ska gosa lite med spikmattan ikväll.

Tränat har jag gjort och det gör mej inte stressad någonstans! Styrketräning hemma i måndags, spinning i tisdags, morgon PW + ny variant på styrkepass hemma igår kväll och så spinning idag på lunchen.

Styrketräningen igår var nog lite för avancerad för mej men med lite modifiering av några övningar så funkade det riktigt bra. Jag hade tidvis vääääldigt roligt när jag sprattlade som en skalbagge på rygg... Har ordentlig med träningsvärk i armarna idag! Kolla HÄR!

I helgen ska jag ta en PW eller jogg men jag ska se till att få tid att bara koppla av också. Behöver det.

Trevlig helg!


Inga kommentarer: