söndag 14 november 2010

Jorå serru..

Det blev som jag redan visste, vågen visade + 0,5 imorse. Ingen överraskning. Så, nu är det konstaterat - vidare!

Jag gick som sagt vidare och drog till gymet och körde lite styrka och sen blev det en halvtimmes intervallsträning på löpbandet. Jag körde 5 minuter i det tempo som jag vanligtvis joggar i och sen 5 minuter där jag höjde tempot så att jag minskade kilometertiden med drygt 1 minut. Pissjobbigt var det men skitkul! Det få bli fler gånger.

Jag har också bokat en instruktionstimme på gymet för att få lite tips om mer övningar och hur jag ska lägga upp min träning, det blir om några veckor.

Nu spetsar jag på att jag ska kunna träna som vanligt veckan som kommer, lunchträning med styrka måndag och fredag  + ett längre pass med styrka/kondition på onsdag och ett sånt till i helgen. Det blir nog bra!

Det är dags att väcka dottern så att hon piggar på sej lite. Senare i eftermiddag ska vi till kyrkan och se sonen vara med i församlingens kyrkoårsspel. Spännande värre, söte sonen var supertaggad för han skulle få spela två roller!

Kram på er, hoppas att ni får en fin vecka!

Inga kommentarer: