söndag 7 november 2010

Otippat minus

Det är helt otroligt. Jag hade gått ner 0,9 kg i veckan som gick. Jag trodde knappast mina ögon när jag ställde mej på vågen imorse! Härligt är det i alla fall, men jag är helt inställd på nollresultat eller ett litet plus snart. Inte för att jag inte sköter mat och träning, men det känns som sagt lite som att det är på G liksom...

Det har varit en härlig helg med min älskade syster med familj på besök. Det har verkligen varit jättemysigt. Vi har ätit en massa god mat, gjort av med pengar på IKEA, druckit lite vin och så var vi ute på en underbar PW igår förmiddag.

Det var fantasiskt väder och vi knatade på som bara den i över en timme. Hanna skulle promt med sittandes i vagnen och vi kollade på både fåglar, en ekorre och Bambi! Turen gick i vacker skog och runt en liten sjö, det var verkligen jättefint!

Idag när vi hade vinkat hejdå och jag hade laddat i flera timmar liggandes i soffan, så gav jag mej ut och joggade samma sväng. Den var 7,2 km! En ny favorit, helt klart!

Jag känner mej ganska sliten och trött nu, så det blir soffan resten av kvällen.

Jag tänker på Mona som har en tuff resa framför sej...

Kram på er!

1 kommentar:

Åsa sa...

Du är så himla duktig Åsa ..:) så himla stolt över dig

Massor av kramar

Åsa