onsdag 24 november 2010

Känslan

När jag gick från gymet ikväll med all snö som yrde omkring mej så kom jag och tänka på när jag staplade hemåt efter mitt första träningspass på gymet i februari. Det var nog ännu mer snö då. Ett klart minne från den kvällen var att benen skakade och att jag hade svårt att gå i de trappor jag passerade. Jag var verkligen heeeellt slut.

Det bästa minnet från den kvällen var känslan. Lyckan över att jag gjorde det, som sen blev till värme i hela kroppen när jag satt där på tåget på väg hem. Den känslan kommer tillbaka gång på gång efter varenda träningstillfälle. Det är så härligt, för känslan känns liksom lika mycket varenda gång trots att jag ju faktiskt har hållit på ett tag nu.

Jag sitter här i soffan och har den där varma känslan i kroppen. Magen har fått lite energipåfyllning och strax ska jag gå upp och duscha för att sen krypa ner i sängen och fånga lite sömn så att morgondagen blir en bra dag.

Jag är så glad att jag gör det här!

Kram!

Inga kommentarer: