torsdag 25 november 2010

Nu är det kvällen

Lite handlat har det blivit ikväll, var tvungen att fylla på med lite mat i skåpen till helgen. Man och barn sover. De små är friska och krya men mannen har dragit på sej en förkylning.

Är lite orolig för hur helgen ska bli, jag har bokat barnvakt för att vi äntligen ska få en mysig helg på tu man hand. Hmmm, vi får se hur det blir med det.

Snart dags för lite kvällsfika i form av riskakor, lite ost och gurka. Middagen idag bestod av pannkakor till barnen och jag värmde Keldas Tomatsoppa Mediteranean. Till det käkade jag en grov macka med lite skinka och gurka. Gott och värmande, det behövs verkligen nu. Det är riktigt kallt ute!

Trött är jag, hoppas kunna avsluta kvällen tidigt. Behöver sova och ladda för imorgon, då är det nämligen fest! Jag och sonen ska gå på spökfest på hans skola. Spännande värre!

Kram!

Inga kommentarer: