fredag 26 november 2010

Spök

Äntligen FREDAG! Som jag har längtat efter denna helg.

Det blev en bra dag på jobbet och jag tränade på lunchen. När jag kom hem stod middagen serverad, det blev lövbiff med lite bea-sås och nötsallad med oliver och fetaost. Supergott!

Sen blev det en snabb upp-piffning för mej och sonen och så gav vi oss iväg till skolan på den efterlängtade spökfesten! En massa barn och föräldrar hade trevligt tillsammans med uggejakt, fika, dans-stopp och spökhisorier. Nånstans där slutade det roliga för sonen, han blev ordentligt uppskrämd av spökhistorien och då ville han gå hem, stackarn.

Nu sover han gott och jag tror nog att han kopplade bort rädslan ganska bra till slut. Vi får se vad som händer inatt, kanske får vi sällskap i sängen.

Jag är också trött nu, det får bli sängen nu så att jag vaknar utvilad imorgon.

Trevlig helg på er!

Kram!

Inga kommentarer: