onsdag 17 november 2010

Njutning

Det blev som planerat en PW nu på förmiddagen. Dottern satt i vagnen och jag tuffade på och knatade drygt 7 km.

Vi pratade och allt vi såg och letade ekorrar, Bambi och fåglar. Dagens höjdpunkt var när vi först hörde och sen såg en Hackspett. När vi kom hem tittade vi i brorsans fågelbok och läste mer om Hackspetten och en hel hög med andra fåglar. Mysigt!

Vi njöt av utsikten båda två, det var så vackert!


Nu sover min lilla prinsessa och jag har ätit lunch och kopplar av i soffan. Försöker samla kraft till att ta tag i lite städning, men det tar emot...

Snart kommer sonen hem från skolan och jag har lovat att vi ska baka något till eftermiddagsfikat. Jag kan verkligen inte klaga på en sån här dag, det är helt underbart att få vara hemma och vara tillsammans med barnen, jag älskar det!

Imorgon är det jobb igen och på fredag ska jag hålla årets sista utbildning.

Nog med energisamlande - nu städa!

Kram!

Inga kommentarer: