söndag 16 januari 2011

Min vän Harry

Man och barn sover (tror jag, det är tyst i alla fall) och jag ska strax luta mej tillbaka i soffan och läsa lite. Det är Harry Potter för hela slanten just nu, är helt såld!

Idag har det åter igen införskaffats nya bh'ar. Herregud, det känns som om jag har lagt ner en hel förmögenhet på just bh'ar sen jag började krympa (uppenbarligen så är det inte bara kilon som har försvunnit, brösten också...).

Sen tog vi en tur på biblioteket. Jag tänkte att sonen ville kolla lite böcker och kanske låna hem nån som verkade extra kul. Riktigt så blev nu inte fallet. Han satte sej och spelade PS3 och det vi lånade var ett Wii spel. 

Simhallen har vi också besökt idag, det är simskola på söndagar. Det är en ren fröjd att sitta där och titta. Goe sonen tycker att det är så roligt! Där har vi en aktivitet där det tydligen inte är för mycket barn.

Nu kallar Harry och en tvätt som måste hängas, gokväll!

Inga kommentarer: