fredag 21 januari 2011

Veckoslut

Så var det fredag - igen!

Mannen har legat sjuk i influensa sedan i söndags och var på jobb idag. Det var nog lte förhastat, nu hostar han sej blå igen och ser inte alls frisk ut. Stackare.

Jag har haft min hemmadag idag eftersom dagis har varit stängt. En lugn morgon med kaffe och tidning blev det när sonen promenerade iväg till skolan. Min sköna dotter sov till 8,30 så jag fick en lugn stund för mej själv.

Lite plock och fix och dagens Korvas-runda med dottern hanns med innan sonen kom hem från skolan. Då tillverkades det chokladmuffins och intogs lite lunch. Hela eftermiddagen fikades och lektes det, väldigt trevligt! Jag behövde verkligen lite prat och mysigt sällskap.

Just nu funderar jag på hur länge min hals ska hålla på bråka med mej och vad jag ska få till för motion imorgon. Jag måste köra någon form av träning imorgon, MÅSTE! Känner så tydligt att det har blivit lite dåligt  med den varan det sista. Frustrerad och grinig är jag. Inte bra.

Kram på er och trevlig helg!

Inga kommentarer: