måndag 31 januari 2011

Snedsteg

Det verkar som om vi är på banan tills imorgon. Sonen pigg och glad och dotter förkyld men pigg ändå. Nu håller vi alla tummarna för att det håller i sej!

Mannen och jag delade på arbetsdagen idag. Jag fick eftermiddagspasset och gick till gymet efter jobbet.

Jag planerade att krydda tillvaron med ett step-pass. En riktig utmaning blev det!

Ben och fötter (armar också för den delen) ville inte alls hänga med på alla turer. Men jäklar vad jag brassade på när jag faktiskt hängde med. Jag måste ha sett väldigt rolig ut! Jag har under lång tid levt i tron att jag faktiskt är ganska bra på såna här koordinationsprylar men så är tydligen inte fallet. Men bättre en hel drös med snedsteg än inga alls eller?!

Nu är det dags för dusch och sen uppladdning för imorgon... Ni glömmer väl inte det där med tummarna?!

Kram!

Inga kommentarer: