fredag 26 augusti 2011

Den är här nu

IKEA katalogen, den är här nu! Någonting händer när jag börjar bläddra.

Jag vill göra om, fixa och piffa i mitt lilla hus.... Dessvärre verkar det bara som att det är jag i familjen som vill åka till det stora varuhuset i helgen och botanisera bland alla fina saker. Hmmm, det är ju inget kul att åka ensam ju!

Veckan har bara försvunnit känns det som. Det var ju helg alldeles nyss och nu är det helg igen.

Maten den här veckan lämnar en del övrigt att önska men träningen har fungerat bra. Den enda ändringen gjordes idag när jag valde bort gymet för en snabb promenad med en arbetskamrat.

Nu ska jag bara få till ett längre distanspass imorgon, jag skulle vilja vara ute i 70 minuter i alla fall.

Nästa vecka (som börjar på söndag) blir det träning söndag till torsdag, sen är det vila tills på lördagen när det är dags för Tjejmilen!

Så här kommer det att se ut:

Söndag: Hyfsat snabbt pass, ca 6 km, 35 minuter.
Måndag: Styrka överkropp Hyfsat snabbt pass, ca 6 km. Det tog 32 minuter! :)
Tisdag: Distanspass 60 minuter Styrka överkropp
Onsdag: Intervallpass, 30 minuter
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: TJEJMILEN!

Sen är det dags för den STORA dagen, min alldeles egna målgång.
Söndag 4 september går jag i mål på min alldeles egna maratonlånga viktresa.
Snart är det bara upploppet kvar!

Inga kommentarer: