onsdag 17 augusti 2011

Seg andra vecka

Det är lite tuffare med maten den här veckan. Jag hade ju inte tänkt att ta av mina bonuspints, men det har jag gjort. I söndags var det riktigt tufft men tack och lov har det blivit bättre efter det.

Veckans träningsupplägg ser ut så här:

Söndag: Dagen efter Midnattsloppet, trött och sliten. Det blev en vilodag.
Måndag: Styrka överkropp, 30 min. Jag gick ut stenhårt och satsade på tyngre vikter, det kändes jättebra!
Tisdag: Vila
Onsdag: Backe och hastighets intervaller på löpband, 30 min.
Torsdag: Osäker på om jag hinner med en löprunda, hoppas på det. Kortare pass, ca 40 min med lite snabbare löpning.
Fredag: Styrka överkropp, 30 min.
Lördag: Distanslöpning, 60 min eller mer.

Nu ska jag försöka göra mej av med högen av kläder som ska strykas... Skitkul. Häpp!

Inga kommentarer: