söndag 7 augusti 2011

Snart är det dags

Snart är det dags, imorgon är det jobb igen. Hmmm, blandade känslor...

Dagen idag startades tidigare än på mycket länge i ett desperat försök att förhoppningsvis få barnen att somna i hyfsad tid ikväll. Hela familjen gav sej ut på morgonpromenad med hundarna som vi har till låns i helgen. Snacka om stolt son som fick hålla Mysan hela promenaden!

Trevliga figurer det där men det räcker att ha dem till låns ibland, dammsugaren och jag kommer att vara väldigt tighta imorgon, svabben får nog vara med på ett hörn den också...

Det blir en lugn dag på hemmaplan, med avbrott för en träningsrunda och uthämtning av starttröja till Midnattsloppet på lördag. Det är lite pirrigt faktiskt, jag ska springa en tävlingsmil!

Jag vägde mej imorse och kunde konstatera en yttepytte viktnedgång från förra veckan på ett knappt halvt kilo. Jag kollade lite statistik och kan konstatera att jag mer eller mindre har stått still i vikt sedan i mars/april nångång. Det blir spännande att se vad dessa fyra veckor kan ge i slutlig viktnedgång!

Inga kommentarer: