tisdag 23 augusti 2011

Intensivt...

Jösses vilken dag!

Morgonträningen blev av men jag undrar hur jag resonerade när jag bestämde mej för att starta dagen med ett löppass, jag är ju ingen morgonmänniska direkt...
Det var verkligen fullt ös på jobbet hela dan och jag hann inte riktigt med de förberedelser jag hade önskat inför morgondagens jobbresa.
Jag kom hem i hyfsad tid men var full av stress och resfeber. Barnen var inte heller på topp så det blev ett mindre världskrig så fort jag kom innanför dörren.
Men, middagen stod framdukad och DET var alldeles underbart!
Mannen hade gjort Kalops, så himla gott!
Jag lugnade ner mej, barnen också.
Skönt...
Nu sover de sött båda två.
Jag har packat och borde gå och lägga mej snart.
Imorgon ringer väckarklockan kl 4...

Det är verkligen roligt med mina jobbresor och destinationen denna gång är ju skithäftig, Tromsö nästa!

Inga kommentarer: