måndag 29 augusti 2011

Oinspirerad

Det var känslan som dröjde sej kvar efter det så hett efterlängtade besöket på IKEA igår. Tack och lov uppvägdes den känslan av att jag fick så himla mysigt sällskap av en go vän som jag träffar alldeles för sällan.

Det blev inte någon träning igår, det blev lite rörigt här hemma framåt eftermiddagen. Sen kom jag fram till att jag skulle möblera om lite i träningsschemat, så här ser det ut nu...

Söndag: Hyfsat snabbt pass, ca 6 km, 35 minuter.
Måndag: Styrka överkropp Hyfsat snabbt pass, ca 6 km. Det tog 32 minuter! :)
Tisdag: Distanspass 60 minuter Styrka överkropp
Onsdag: Intervallpass, 30 minuter
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: TJEJMILEN!

Ett pass mindre och några kilometer mindre, det får jag ta.

Det var ju vikten igår också... Det blev ett plus på 0,6. Inte helt oväntat men likväl surt.

Det ÄR svårt att hålla maten så där perfekt som jag föreställde mej inför mitt fyra veckors upplopp. Men jag fortsätter att ta nya tag (igen...) och kan konstatera att gårdagen gick lite högt i points (+7) men idag ser det förbannat bra ut istället. Jag får fortsätta veckan på denna fina måndagslinje helt enkelt!

Nu ska jag få sonen att duscha och sen ska jag väl vika lite tvätt. Härliga måndagskväll...




Inga kommentarer: