måndag 22 augusti 2011

Skolstart

Idag började sonen andra klass och dottern flyttade till avdelningen för stora barn på förskolan. Jag grät hela vägen till jobbet. Sen mailade bästa kompisen en bild där jag fick se henne med växande mage (innehållande en bebis!), då grät jag igen. Hmmm, det är mycket känslor idag...

Nu ligger jag i soffan och slöar, snart blir det sängen.

Dagen imorgon startar på gymet, jag tänker ta löprundan på bandet. Mannen ska vara hemma med lilltösen eftersom förskolan är stängd och då kan jag lika bra passa på att få träningen klar redan på morgonen.

1 kommentar:

Anonym sa...

De håller på att bli stora både barnen och bästisen!

Snälla låt mej se bilden och hälsa med massor av kramar till henne! Du kan meddela att Linnea gärna är barnflicka.....

Syster-yster