tisdag 9 augusti 2011

Kanonstart!

Veckan har börjat på allra bästa sätt! Det är inte hysteriskt mycket att göra på jobbet så jag kan göra det som måste göras i bokslutsuppgifter utan panik. Skönt!

Det funkar kanonbra med ätandet och det har funnits points över till ett extra mellanmål på kvällen. Det gillar jag!

På träningsfronten fick jag revidera lite på söndagen, nån löptur blev det inte men däremot två stretande promenader med de där två vilddjuren som vi hade hand om. Hade ganska ordentlig träningsvärk i rumpan efter två dagar med halvliggande (tänk ställningen för att åka vattenskidor...) ställning för att hålla fast i de där hundarna som var ute och gick med mej släpandes efter...

Igår var det styrka/överkropp på gymet och idag blev det en halvtimmes löptur med riktigt läskiga backar. Kunde nog ha fyllt en hel hink med all mjölksyra som härjade i mina ben... Imorgon blir det ett intervallpass på löpbandet och sen är det färdigsprunget innan loppet på lördag.

Nu ska jag kolla lite på Allsången, sen blir det mys i soffan med Harry Potter...

1 kommentar:

Knasokalas sa...

Lycka till i kväll!