söndag 22 mars 2009

Ännu en helg...

Nånting har hänt i vår lilla familj.

Igår var både jag och mannen (och dottern...) vakna klockan sju. Vi hade käkade frukost kl 8 och halv tio hade jag varit på Maxi och veckohandlat. (Efter att veckans meny var författad och inköpslistan nerskriven. Mååånga vuxenpoäng blir det...) Då åkte mannen till gymet. Wow.

Det är STORT!

Så var jag också och hämtade biljetterna till "Den stora mammabikten" http://www.alltombarn.se/mammabikten som jag och vännerna ska gå på nästa söndag. Jag ser verkligen fram emot det, det ska bli så roligt!

Idag har sonen dansat, jag har kämpat som en dåre med mina stavar och så har vi firat Magnus som fyller år imorgon.

En riktigt trevlig helg har det varit. Kommande vecka kommer också bli riktigt bra med ännu en riktigt mysig helg med besök av min söta syster med familj. Gött!

Kram!

1 kommentar:

Syster yster sa...

Jösses vad Ni är rediga :)

Krama han som nästan fyller 40 i morgon!