onsdag 11 mars 2009

Jag gjorde det IGEN!

Det kan nog bli en vana det här! Ja, att motionera alltså.

Jag känner mej väldigt stolt över mej själv, för trots att plogbilen inte hade hade hunnit få undan snön på den första halvan av min runda, så knatade jag på. Kollade vågen och midjemåttet i morse och ja... Nog fan har det minskat både här och där!

Min älskling till son har det lite jobbigt just nu. Han vill inte vara i skolan, utan hemma hos sin mamma. Jag känner inte igen honom alls i det här, funderar på vad det kan bero på. Hur som helst, efter lite lirkande så var det inga tårar när jag till slut gick därifrån. Ringde skolan när jag kom hem och allt var som vanligt. Skönt.

Viggo och jag har kommit överens om att han ska få vara hemma imorgon. Skönt med sovmorgon och extra mys. Vi ska ta Hanna till tandläkaren på förmiddagen så då kan vi passa på att leka lite på vägen tillbaka.

Nu är det dags för att ta tag i dagen med lite hemmafix.

Kram!

Inga kommentarer: