lördag 14 mars 2009

Jag gillar lördagar!

Förresten, vill ha lika snygga armar som hon operasångerskan Malena som är med i melodifestivalen. Hela hon är ju så himla snygg!

Till ämnet - lördagar... GILLAR!

Hanna sov nästan hela natten och efter en flaska välling vid sextiden i morse så somnade hon sött om en timme till. Sen tog mannen hand om henne när hon vaknade vid sju, så jag fick (som vanligt) sussa gott ända till nio. Då var frukosten framdukad och DN så där lagom "genomläst". Det doftade ljuvligt av kaffe... Dessutom åkte min älskade och köpte nybakta frallor. SÅ ska man börja en helg!

När Hanna hade somnat igen satt vi och läste tidningen, drack kaffe och bara njöt. UNDERBART! Viggo ägnade sej åt att fixa nya turneringar på Wii - Mario Kart. Han är helt såld på det där spelet...

Efter dusch och fix åkte vi och handlade. Viggo fick till sin stora glädje plats i "Lekhuset"! Fattar inte hur mycket pengar vi faktiskt lägger på det där stället... ICA Maxi alltså, inte Lekhuset. Jag har nu inte varit där på evigheter, så det var ju ett riktigt litet äventyr att jaga omkring där mellan hyllorna tillsammans med alla andra! Fast det hade inte blivit roligare att betala allt vi stoppade ner i kundvagnen, de borde kunna göra nåt åt det tycker jag!

Sen blev det en tur runt Jordbro igen. Som jag knatade! Fan, jag har ju inte ens träningsvärk längre, det går framåt!

Nu är jag så där "gött" trött igen. Resten av min lilla familj sover och jag kollar Melodifestivalen. Jag hoppas att natten blir lugn. Hanna börjar bli förkyld, är lite orolig men hoppas på att det inte blir så illa. Är så tacksam för ILLIADIN, den lilla näsan blir som ny efter ett par puffar!

Imorgon är det åter dags för ett besök hos "Jordbro United. Viggo längtar och mammas hjärta klappar så stolt! Får riktiga flashbacks från när jag var liten och fick gå och dansa hos Margit. Vilken grej det var!

NU har jag äntligen kommit fram till vem som jag tycker ska åka till Moskva - Sarah Dawn Finer med fantastiska "Moving on". Hon är ju alldeles fantastisk!


Stor kram!

Inga kommentarer: