måndag 2 mars 2009

Bättre sent än aldrig va?!

Såg att mitt sista inlägg skrevs i slutet på november förra året...
Herregud, nu är det ju mars!
Ja, ja, bättre sent än aldrig att sätta igång igen...
Det har hänt en hel del sen sist.
Här följer en kort summering av 2009 så här långt:
Gips 6 veckor.

Hanna är en vilde.


För att utveckla det hela...

8 januari bröt jag foten när jag åkte snowracer med Viggo. Attans... 6 långa veckor med gips blev det men nu är det över och allt verkar va bra med min stackars fot.

Hanna har bara under förra veckan börjat krypa, hon ställer sej upp själv och så har hon kommit på att det finns konsonanter: mamamamamama.... papapapapaaaa......... babababbbaaaaaa!
Alldeles underbart!


Viggo verkar vara trött, trots att det var sportlov och ledigt förra veckan. Det har varit många dispyter de senaste dagarna. Många tårar. Måste tagga ner och lyssna mer... Det var ju mitt nyårslöfte!


På bröllopsfronten går det framåt - jag ska åka och prova min klänning på lördag! Det är så spännande! Hoppas att den passar... Har fixat inbjudningarna och lägger dem på lådan imorgon. Nu jäklar närmar det sej!


Dags att gå å sova.


Imorgon kommer Anita och Ingemar hit, ett par som vi träffade när vi var i Vietnam. Ska bli så roligt att se dem igen! Viggo kan inte sluta prata om att han och Anita kollade på en hummer när vi var ute och åt med dem en kväll.


Kram o go natt!

Inga kommentarer: