tisdag 31 mars 2009

VÅÅÅÅÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yes!

Den är här nu!

Idag lämnade jag sonen i skolan iklädd feecejacka och väst. Det var ju inte ens kallt! Ska ta trista vinterackan och gömma undan den nu. Jättehärligt!

Om en liten stund ska jag promenera bort till kyrkan för en sångstund med Hanna och de andra goa bebisarna. Det är verkligen en höjdare!

Funderar mycket på vad som sades i söndags på Mammabikten som jag berättade om tidigare. Emma Hamberg berättade om sina tio budord för mammor.

Ett av dem var - Våga störa.

Hon berättade att hon numera "stör" människor i omgivningen. För att hjälpa eller för att knyta nya kontakter.

Det ska jag också göra! Har så smått pratat med en familj som har barn på sonens skola. De verkar så trevliga! Tänker minsann bjuda hem dem på fika så snart tillfälle ges. Vad är det värsta som kan hända?! Jaaa, inte mycket... Kör på!

Nu ska jag sticka iväg - ha det gött och njut av den härliga solen!

Kram!

Inga kommentarer: