måndag 9 mars 2009

Laddar för...

...att ta ett ordentligt tag med dammsugaren. Fan, det är dags att städa här ordentligt nu! Ska nog bara ta en kopp kaffe till, sen så...

Helgen har varit både bra och dålig. Vaknade i lördags och mådde kasst. Tog mej samman och åkte iväg med Lena för att prova brudklänningen. Den satt som en smäck! Härlig känsla! Trodde nog att "må kasst" känslan skulle försvinna i och med glädjern över att faktiskt ha hittat min perfekta klänning, men icke... Efter en kort besök i Farsta för en fika och inköp av skor till ovanstående utstyrsel, åkte jag hem och kröp ner i sängen. Sen låg jag där resten av dan. Skittråkigt.

Vaknade på söndag och mådde avsevärt bättre. Efter många om och men åkte jag och Viggo till dansskolan. Satt och smygtittade lite och det var så himla roligt att se honom med ett konstant leende från öra till öra, kämpades med danssteg och lek. Det verkar verkligen var ett bra ställe med goa lärare.

Eftermiddagen tillbringades hemma hos Ana där jag fick mej en fräsch ny frisyr, Viggo också. Vi är skitsnygga nu! :)

Resten av kvällen funderade jag på om huruvida jag ska boka en frisör som fixar hår och smink till bröllopet. Det är väldigt lockande, men samtidigt frågar jag mej om det inte är onödiga pengar.... Jag vill ju va så snygg som jag aldrig har varit den där dan!

Ja, ja, nog om det.

Nu är det verkligen dags PÅ RIKTIGT att faktiskt starta dammsugaren och köra igång operation "rent o fint hem".

Kram!

Inga kommentarer: