måndag 23 mars 2009

Fullt ös!

Idag har det varit full fart hela dan. Det känns som om det är först nu som jag sitter ner. Fan, måste ju änga tvätt och fixa fram kläder till imorgon också...

Jag är fruktansvärt trött på mornarna. Har insett att det är värt att plocka fram kläder på kvällen till mej och barnen så att vi bara kan klä oss utan att tänka. Ett stressmoment mindre på morgonen, det gillar jag.

Idag har sonen fått sin efterlängtade kostym. Så lycklig han var när han provade den! Fyndade ett kritstrecksrandigt ex på Lindex. Han var verkligen jättefin i den.

Provade även klänningen på Hanna idag. Är stolt ägare av en vit liten skapelse, direktimporterad från Lima. Sänder här en tacksam tanke till Ana. Hanna ser vergkligen ut som den sötaste gräddigaste lilla bakelsen man jan tänka sej. Alldeles bedårande!

Jag provade min klänning också... Införskaffade nämligen en axelbandslös bh idag. Klänningen satt så bra så, känner mej riktigt fin. Nu ska det bara "shapas till" runt mage och rumpa, så är min outfit komplett! Det närmar sej, bara två månader kvar...

Nu kallar sängen - nej, jag menar strykbrädan...

KRAM!

Inga kommentarer: