måndag 16 mars 2009

Det är nog vår nu!

En liten försiktig förhoppning, men jag ger mej på att jag doftade vår när jag var ute och promenerade idag!

Nu har jag fått min lilla macka och kaffe och snart är det dags för en dusch.

Hanna leker i lära-gå-stolen. Hon gillar ljud grejen som man kan pilla på men det där med att röra sej kan ju kvitta, det går ju bara bakåt i alla fall! Nu har hon lyckats att trycka in sej och den där gåstolen mellan soffa och soffbord... Det ser lite kul ut! Nu har hon fastnat vid TV bänken... Vänta lite!

Viggo var riktigt laddad för en ny vecka i skolan. Han bestämde själv vilka kläder han skulle ha och det blev då skjorta, mörka jeans (det är ju så snyggt med mörka byxor, mamma!) och vax i håret. Orsaken till detta klädval, var att de skulle ha rytmik idag. Han var jättesnygg, särskilt när han hade fixat håret i tuppkam och slätat till det som var rufsigt... Min älskling!

Kram!

Inga kommentarer: