torsdag 19 mars 2009

Vilken mysig dag!

Idag har jag och Hanna varit i Västerås och hälsat på en av mina före detta arbetskamrater. Förutom att jag missade avfarten på motorvägen och höll på att hamna i Köping istället, kunde dagen inte ha blivit bättre!

Vi har hälsat på en fantastisk tjej som jag saknar väldigt. Hon gick på mammaledighet i november 2007 så det är ett tag sedan vi jobbade ihop. Nu har hon sagt upp sej så nu blir det inget mer jobb tillsammans.

Vi har käkat god lunch, promenerat vid havet i det fantastiska vädret, fikat och pratat massor. Tiden gick jättefort!

Hanna har varit en mönsterbebis. Hon sov hela vägen dit, hon sov när vi promenerade och sen sov hon nästan hela vägen hem.

Hon gillade inte alls att det var köer nästan hela vägen från Solna. Jag förstår henne! Som den rådiga mor jag är, underhöll jag med dunderhitarna "Jag bor på en bondgård...", "Blinka lilla stjärna" och flera andra goa låtar. Detta gjorde succé och vi kom hem till Krogtäppan utan någon större mängd tårar.

Hoppas verkligen att Fia och jag kommer kunna hålla kontakt i framtiden. Hon är en supermysig tjej som jag tycker väldigt mycket om.

Gott om riktiga vänner är det ont om. Det är viktigt att ta hand om dom man har.

Nu lockar sängen väldigt mycket! Go natt!

Kram!

Inga kommentarer: