fredag 20 mars 2009

Full fart mot helgen!

Efter skol-lämning, promenad, affe, dusch och bad av bebis sitter jag nu här. Fredag och full fart mot helgen är det.

Längtar efter att mannen ska vara hemma. Det är tomt utan honom på dagarna.

Lördagen är än så länge hyfsat oplanerad. Det gillar jag. Det enda som jag vet är att jag ska göra Tiramisu med Bailey's. Mmmmm, visst låter det gott?! Ska bjuda på den när vi firar Felix och Magnus födelsedagar på söndag.

Ja just det........... Magnus fyller år på måndag... Present kanske ska inhandlas?! Ooops, se där fick jag att göra imorgon också!

Söker just nu desperat efter enerig och något som kan fixa min mage som värker så att jag kan fixa iordning här så att vi allihop kan tillbringa kvällen i soffan.

Ikväll håller vi självklart alla tummar för "Molgan"!



KRAM!

Inga kommentarer: